Dwa nowe pisma w portfolio Egmont Polska
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło dziś na rynek dwa tytuły: zupełnie nowy w Polsce magazyn "Jonas" i pismo "Bob Budowniczy", które wcześniej wydawała spółka Media Service Zawada.
"Jonas" to miesięcznik wydany w serii "Przeboje ekranu", którego treść nawiązuje do serialu o tym samym tytule, który pojawi się na kanale Disney Channel od października. Głównymi bohaterami serialu są członkowie zespołu muzycznego - fikcyjni bracia Lucas (w tej roli znany młodzieżowy zespół Jonas Brothers). W piśmie, adresowanym do dziewczynek w wieku 9-14 lat, znaleźć można ciekawostki związane z serialem, plakaty, gry i quizy. "Jonas" ma 36 stron, ukazał się w cenie 9,90 zł i nakładzie wynoszącym 40 tys. egz. Na razie zaplanowano dwa jego numery, od ich przyjęcia zależeć będzie ukazanie się kolejnych.
Przejęcie wydawania polskiej wersji miesięcznika "Bob Budowniczy" przez Egmont Polska wynika z chęci licencjodawcy pisma, firmy Hit Entertainment, skupienia całej linii wydawniczej brandu u jednego wydawcy (Egmont wydaje książki o Bobie Budowniczym). Ma to wzmocnić skuteczność działań promocyjnych, ułatwiając ich koordynację i pozwolić dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.
"Bob Budowniczy - nowa edycja!" wydawany przez Egmont ma podobną szatę graficzną jak dotychczas, podobna jest też jego zawartość. Magazyn składa z historyjek obrazkowych, kolorowanek, zagadek i zadań dla dzieci. Pismo liczy 24 strony, a jego redaktor prowadząca została Katarzyna Sobieraj. Kosztuje 6,30 zł (tyle kosztował miesięcznik wydawany przez Media Service Zawada, choć ostatni numer ukazał się w cenie 6,90 zł) a jego nakład to 50 tys. egz.
Wydanie obu magazynów wspierane jest autopromocją w innych tytułach prasowych Egmont Polska.
Dołącz do dyskusji: Dwa nowe pisma w portfolio Egmont Polska