SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dzień dobry TVN” najchętniej oglądanym programem śniadaniowym w 2016 roku

W 2016 roku największą oglądalność spośród programów śniadaniowych miało „Dzień dobry TVN”. Magazyn ten zanotował jednak spadek widowni, podobnie jak konkurencyjne „Pytanie na śniadanie”.

Magdalena Molek, Marcin Meller / Fot. Bartosz Krupa/East News Magdalena Molek, Marcin Meller / Fot. Bartosz Krupa/East News

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w 2016 roku średnia oglądalność magazynu „Dzień dobry TVN” (emisja w TVN od poniedziałku do soboty o godz. 8.00 i w niedziele o 8.30) wyniosła 534 tys. osób przy 11,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Program miał o 28 tys. widzów mniej niż rok wcześniej (wówczas w soboty zaczynał się on o 8.30).

Drugie miejsce należało do konkurencyjnego „Pytania na śniadanie” TVP2 (emisja od poniedziałku do soboty o 8.00, a od 16 stycznia ub.r. sobotnie wydania pokazywane są o 7.30), które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 380 tys. osób, co przełożyło się na 8,87 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn Dwójki śledziło 389 tys. widzów przy udziale wynoszącym też 8,87 proc. (był on pokazywany od poniedziałku do soboty o 8.00).

Trzeci był magazyn „Nowy dzień”, który pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W ub.r. jego widownia wyniosła 287 tys. osób, a jego udział wyniósł 13,63 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program ten względem analogicznego okresu ub.r. zyskał 32 tys. widzów.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Tytuł

Stacja

2015

2016

AMR

SHR %

AMR

SHR %

DZIEŃ DOBRY TVN

TVN

561 443

11,54%

533 842

11,09%

PYTANIE NA ŚNIADANIE

TVP2

388 877

8,87%

380 206

8,87%

NOWY DZIEŃ

Polsat

255 644

12,12%

287 497

13,63%

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem „Dzień dobry TVN” stracił 10 tys. do 259 tys. widzów. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Nowy dzień” (wzrost o 8 tys. do 132 tys. oglądających), który wyprzedził „Pytanie na śniadanie” (spadek o 7 tys. do 121 tys.).

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 16-49

Tytuł

Stacja

2015

2016

AMR

SHR %

AMR

SHR %

DZIEŃ DOBRY TVN

TVN

269 441

14,49%

259 117

14,31%

NOWY DZIEŃ

Polsat

123 584

15,56%

131 931

17,06%

PYTANIE NA ŚNIADANIE

TVP2

128 774

7,75%

121 425

7,66%

Dane oglądalności magazynów śniadaniowych w grupie wiekowej 16-59.

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 16-59

Tytuł

Stacja

2015

2016

AMR

SHR %

AMR

SHR %

DZIEŃ DOBRY TVN

TVN

375 953

13,65%

352 155

13,08%

PYTANIE NA ŚNIADANIE

TVP2

204 964

8,38%

200 855

8,54%

NOWY DZIEŃ

Polsat

177 640

14,37%

185 370

15,55%

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry TVN” najchętniej oglądanym programem śniadaniowym w 2016 roku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
.." Dzień dobry TVN " jest fajnym programem śniadaniowym, a biedne Pytanie na śniadanie goni i naśladuje DD TVN...ale to im marnie wychodzi..GRATULACJE DLA "Dzień dobry TVN ".
0 0
odpowiedź
User
taki sobie
Też lubie ten program.Oglądam w kazdy weekend a jak sie uda to w tygodniu.Lubie pare która będzie dzis Prokop Wellman.Para nie do podrobienia ;) Wesoło z nimi i inteligentnie.Inne pary ją kopiują.Ale żadna nie zbliżyła się nawet do ideału..
0 0
odpowiedź
User
Marcin
Bardzo lubię pytanie na Śniadanie a Dzień Dobry TVN oglądam tylko wtedy gdy prowadzą Prokop z Wellman
0 0
odpowiedź