Egmont wprowadza na rynek pismo dla dziewcząt „BIA. Oficjalny magazyn”
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadza do sprzedaży dwumiesięcznik „BIA. Oficjalny magazyn”dla dziewcząt w wieku 7+. Redaktor prowadzącą jest Joanna Szabunio. Pierwszy numer ukaże się w sprzedaży w piątek 15 maja.
Pismo skierowane jest do fanów i fanek serialu „BIA” emitowanego w Polsce na kanale Disney Channel. Na łamach magazynu czytelniczki znajdą informacje na temat „BIA”, wiadomości zza kulis oraz przedstawienie bohaterów i ich hobby. W każdym numerze znajdą się też rubryki o modzie, rysowaniu, muzyce i poszukiwaniu pasji, a także wskazówki, jak rozsądnie funkcjonować w sieci. Do poszczególnych wydań dwumiesięcznika będzie też dołączany gadżet i plakat.
W pierwszym numerze na miłośniczki serialu czeka między innymi wywiad z Isabelą Souzą, która gra tytułową rolę, przedstawienie obsady serialu i charakterystyka stylu Carmin, a także instrukcja wykonania muralu, porady na temat kręcenia teledysków, mnóstwo testów imoc ciekawostek z planu. Dodatkowo do numeru dołączony będzie zestaw akcesoriów (wisiorek, spinki do włosów, przypinki, kryształki, naklejki holograficzne).
Product managerem nowego pisma jest Anna Pałgan, licencjodawcą - Disney. Magazyn liczyć będzie 32 strony w formacie 208 x 278 mm. Jego cena wynosi 10,99 zł. Wprowadzenie magazynu wsparte jest współpracą z influencerką, kampanią w internecie, komunikacją w mediach społecznościowych i mediach własnych Egmontu.
To kolejny nowy tytuł prasowy w portfolio Egmont Polska. W drugiej połowie kwietnia wydawnictwo wprowadziło do sprzedaży kwartalnik „Power Rangers. Oficjalny magazyn”. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/power-rangers-oficjalny-magazyn-kwartalnik-egmont-polska-dla-chlopcow
W 2019 roku wydawnictwo Egmont Polska osiągnęło wzrost przychodów sprzedażowych o 0,7 proc. do 118,54 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 6,5 proc. do 110,98 mln zł wynik netto poszedł w górę z 4,75 mln zł straty do 4,86 mln zł zysku.
Dołącz do dyskusji: Egmont wprowadza na rynek pismo dla dziewcząt „BIA. Oficjalny magazyn”
kolejny chłam, który będzie szorować doły sprzedażowe tak jak inne "bestsellery".