Egmont poszerza ofertę reklamową w grach planszowych
Wydawnictwo Egmont wprowadza niestandardowe formy reklamy w ramach swojej oferty gier planszowych dla dzieci i rodziców. Firma uzasadnia to potrzebami rynkowymi.
Marketerom chcącym promować się w grach planszowych Egmont oferuje m.in. specjalne karty reklamujące określony produkt i jednocześnie nawiązujące do konwencji konkretnej gry. Natomiast próbki produktów mogą być umieszczone jako inserty w pudełkach z grami.
- Możemy również wykreować grę dedykowaną klientowi, produktowi czy marce - „szytą na miarę”, bo przygotowaną w oparciu o szczegółowy brief reklamodawcy - deklaruje Katarzyna Puchalska, advertising sales director Egmont Polska. - Staramy się nie ograniczać do standardowych działań typu insert ulotek, reklama w katalogu gier czy naklejki na pudełko, lecz jesteśmy otwarci na innowacje reklamowe - dodaje.
Egmont Polska wydaje gry planszowe od 2007 roku. Firma współpracuje przy tym m.in. z zagranicznymi wydawnictwami i autorami.
Dołącz do dyskusji: Egmont poszerza ofertę reklamową w grach planszowych