Ekologiczna kampania Hondy
Honda uruchamia internetową kampanię 'Good to Grow', której celemjest wsparcie brytyjskiej premiery najnowszego hybrydowego modeluHondy Insight.
Kampanię przygotowała agencja cyfrowa Collective. Rozpocznie sięona 2 kwietnia, a konsumenci będą mieli szansę na wygranie 10tysięcy funtów.
Największy nacisk w kampanii ma być położony na zastosowany wnowej Hondzie Insight system Eco Driver Assist. System ten natablicy rozdzielczej pokazuje ikony pięciu różnych roślin, którerosną o ile kierujący pojazdem jeździ wydajnie.
Kampania będzie zachęcać konsumentów do opiekowania sięumieszczonymi w specjalnej szklarni pięcioma prawdziwymi roślinamido czasu ich pełnego rozkwitu. Uczestnicy konkursu będą mogliśledzić rozwój swoich roślin dzięki obrazowi z kamery internetoweji codziennie wykonywać zadania zapewniające im opiekę. Osoba,której rośliny jako pierwsze w pełni rozkwitną, wygra 10 tysięcyfuntów.
Połowa z tej sumy zostanie przeznaczona na wybraną przezzwycięzcę organizację charytatywną, a druga połowa na własne,"przyjazne środowisku" wakacje.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Ekologiczna kampania Hondy