SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Electronic Arts wybiera TBWA

Agencja TBWA\Manchester wygrała przetarg na obsługę budżetu eCRM amerykańskiego producenta gier wideo Electronic Arts.

W pokonanym polu TBWA\Manchester zostawiła agencje Grasshopper i WARL - informuje serwis Brand Republic.

Początkowo agencja będzie odpowiedzialna za wykorzystanie firmowej bazy danych o klientach do kampanii e-mailowej, której celem będzie prezentacja obecnych na rynku gier jak i zbliżających się premier wydawniczych EA.

W przyszłości możliwe jest również powierzenie agencji nieujawnionych jak na razie projektów internetowych.

EA jest najbardziej znana dzięki sportowym grom wydawanym pod szyldem EA Sports (FIFA, NBA, NHL, Madden NFL), a także takim seriom jak 'Need for Speed', 'Burnout', 'Medal of Honor' czy 'The Sims'.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Electronic Arts wybiera TBWA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl