Ewa Wituszyńska w MTV Networks Polska
Z początkiem kwietnia br. do pionu komercyjnego MTV Networks Polska dołączyła Ewa Wituszyńska, która objęła nowo utworzone stanowisko marketing partnerships directora.
Wituszyńska będzie odpowiadać za zintegrowane działania marketingowe 360 stopni, współpracę z domem mediowym i innymi dostawcami, organizację eventów firmy i komunikację. Do jej zadań należeć będzie również wsparcie działu Commercial Partnerships w wypracowywaniu nowych produktów, usług, ofert oraz dużych eventów komercyjnych. Wituszyńska będzie także nadzorować strategiczne alianse marketingowe spółki.
Marketing partnerships directorowi podlegają działy marketingu oraz komunikacji. Marketing Partnerships jest częścią utworzonego w lutym br. pionu komercyjnego MTV Networks Polska (więcej na ten temat), w skład którego wchodzą również działy dystrybucji oraz Commercial Partnerships. Na czele pionu komercyjnego stoi Maciej Kutak, wiceprezes ds. komercyjnych MTVNP.
Ewa Wituszyńska do MTV Networks Polska przeszła z Loyalty Partner, gdzie od 2009 roku jako senior key account manager odpowiadała m.in. za działania marketingowe ATL i BTL oraz projekty dla partnerów programu Payback. Wcześniej pracowała w Wydawnictwie Bauer oraz w Hachette Filipachi Burda Media.
Dołącz do dyskusji: Ewa Wituszyńska w MTV Networks Polska