Facebook pracuje nad nowym systemem reklamowym
Serwis społecznościowy Facebook pracuje nad systemem reklamowym,który pozwoli marketerom na kierowanie reklam do użytkowników napodstawie informacji jakie ujawniają w swoich profilach - informujeThe Wall Street Journal Online.
Nowy system reklamowy jest obecnie dla Facebook sprawąpriorytetową. Podstawowa wersja systemu ma zostać wprowadzonajeszcze jesienią obecnego roku, pomimo że prace nad nim dopiero sięrozpoczęły.
Serwis WSJ Online w swojej informacji powołał się na źródłazaznajomione ze sprawą, a doniesienia te potwierdziła rzeczniczkaportalu. Odmówiła jednak podania szczegółów.
Obecnie Facebook pozwala reklamodawcom umiejscawiać swojereklamy tylko na podstawie wieku, regionu zamieszkania i płcidanego użytkownika. Po wprowadzeniu nowego systemu, będą oni mogliwykorzystać m.in. takie informacje jak hobby czy ulubiony rodzajmuzyki.
Dołącz do dyskusji: Facebook pracuje nad nowym systemem reklamowym