SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Facebook testuje nową aplikację newsową, będzie podobna do Twittera

Facebook pracuje nad nową aplikacją, dzięki której wydawcy będą mogli informować odbiorców o gorących newsach publikowanych na ich stronach. Alerty mają docierać w jednym momencie do szerokiej rzeszy użytkowników.

Według opartych na nieoficjalnych źródłach informacji podanych przez serwis Business Insider aplikacja przechodzi obecnie testy w fazie alfa, a do współpracy przy jej tworzeniu Facebook zaprosił kilku wybranych wydawców, ich lista nie jest jednak znana.

W założeniach nowa mobilna platforma ma być nieco podobna do Twittera. Po jej ściągnięciu za pośrednictwem Facebooka użytkownik musi zdecydować z jakich źródeł i jakiego rodzaju powiadomienia chce otrzymywać. Każdy z alertów może zawierać maksymalnie 100 znaków opisu i dodatkowo link do pełnej wersji newsa zamieszczonej na stronie wydawcy.

Na razie wiele szczegółów dotyczących nowej aplikacji pozostaje nieznanych. Nie wiadomo między innymi na jakich zasadach wydawcy będą mogli korzystać z platformy, jaki model biznesowy dla niej zostanie zastosowany przez Facebooka, i jaką będzie nosiła nazwę. Tajemnicą pozostają także zarówno terminy zakończenia testów aplikacji, jak i wprowadzenia jej na rynek.

Na koniec czerwca br. Facebook miał 1,49 mld użytkowników aktywnych w ciągu miesiąca, z czego 1,31 mld korzystało z portalu na urządzeniach mobilnych, a 655 mln tylko w ten sposób.

Dołącz do dyskusji: Facebook testuje nową aplikację newsową, będzie podobna do Twittera

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adamo023
A to co było zepsute dalej zepsute.
0 0
odpowiedź