SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Facebook uruchomił reklamy w wyszukiwarce

Od teraz w propozycjach pojawiających się podczas wpisywania hasła do wyszukiwarki Facebooka będą widniały także pozycje sponsorowane.

Serwis społecznościowy testował tę funkcję już od miesiąca (czytaj więcej na ten temat). Reklamodawcy mieli dostać informację że reklamy w wyszukiwarce wyszły z fazy testów i są już pełnoprawnym elementem Facebooka.

Przy linkach sponsorowanych w wyszukiwarce każdy użytkownik będzie mógł kliknąć „x” by ukryć daną propozycję i napisać, czemu mu się ona nie podoba.

Facebook zapewnia, że reklamy pojawiające się w wyszukiwarce mają być związane z wyszukiwanym hasłem. Ponadto, serwis narzucił reklamodawcom pewne ograniczenia. Propozycje sponsorowane mogą pojawiać się tylko przy hasłach odnoszących się do jakiejś istniejącej na Facebooku strony – nie zadziałają z pojedynczymi słowami. Muszą także działać wewnątrz serwisu – linki nie mogą prowadzić na zewnątrz FB.

- Szukając rzeczy na Facebooku, użytkownicy otrzymają połączenie tradycyjnych wyników i linków sponsorowanych. Zrobimy co w naszej mocy, by wyszukiwane pozycje były istotne i dobrze dobrane.  - napisał Facebook w oświadczeniu dla AllFacebook.

Dołącz do dyskusji: Facebook uruchomił reklamy w wyszukiwarce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl