63,8 tys. zł za spot przy "Faktach" TVN
W cenniku reklamowym TVN na kwiecień najwyżej wyceniono spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów". Trzeba za niego zapłacić 63,8 tys. zł.
63,8 tys. zł netto (cena bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnym wydaniu "Faktów" w TVN. W dni powszednie stawka jest niższa i wynosi 60,8 tys. zł.
Za reklamę przy serwisie sportowym w niedziele reklamodawcy zapłacą 50,9 tys. zł, a przy emisjach w dni robocze - 48,5 tys. zł. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio: 40,2 tys. zł i 41,5 tys. zł.
45,6 tys. zł kosztuje reklama przy "Kuchennych rewolucjach" (czwartek wieczór), po 39,8 tys. zł za spot przy "Mask Singer" (sobota wieczór) i "Masterchef Junior" (niedziela wieczór).
Na 33 tys. zł wyceniono spoty przy "Milionerach", a reklama przy programie "Totalne remonty Szelągowskiej" kosztuje 32,5 tys. zł.
Niewiele mniej - 31,3 tys. zł - trzeba przeznaczyć na reklamę przy "Ślubie od pierwszego wejrzenia" (wtorek wieczór).
Sporo tańsza jest reklama przy środowym programie "Przez Atlantyk" - to wydatek rzędu 21,7 tys. zł.
Porównywalne są stawki dla spotów przy serialach: reklama przy "Na Wspólnej" kosztuje 28,4 tys. zł, a przy "Pajęczynie" - 24,1 tys. zł.
TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - biuro reklamy tv podało ceny reklam na kwiecień.
Dołącz do dyskusji: 63,8 tys. zł za spot przy "Faktach" TVN