Fiat Bravo reklamowany na nośnikach typu day&night
Fiat Auto Poland, w ramach kampanii wprowadzającej na rynek nowego Fiata Bravo, wykorzystuje nośniki reklamy zewnętrznej typu day&night.
Planowaniem i zakupem mediów dla Fiat Auto Poland zajmuje się Starcom.
Na tablicach day&night o wymiarach 6X3 oraz 8X4, należących do firm AMS i Gigaboard, dzięki technice kontradruku, eksponowane są dwa motywy reklamowe, jeden widoczny w świetle dziennym, drugi, po jego podświetleniu. W kampanii Fiata Bravo, która komunikuje stylowy kształt i włoski design samochodu, na nośnikach day&night w nocy podświetlone są światła, loga, tablica rejestracyjna, oraz hasło: „Bravo – Made in Fiat”. Działania reklamowe wspierające launch nowego Fiata Bravo rozpoczęły się pod koniec kwietnia br., oprócz niestandardowego i standardowego outdooru wykorzystują telewizję, radio, prasę codzienną i magazynową oraz internet. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej zaplanowana została na miesiąc.
Adaptacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa. Wartość budżetu nie została ujawniona.
Dołącz do dyskusji: Fiat Bravo reklamowany na nośnikach typu day&night