Filip Beźnicki z szerszymi kompetencjami w Havas Media Group
Filip Beźnicki, digital strategy director w Havas Media Group Poland, rozpoczyna współpracę z agencjami mediowymi Havas na terenie Litwy, Łotwy i Estonii.
Projekt ma na celu rozwój i standaryzację strategii oraz oferty digitalowej w grupie krajów bałtyckich.
W pierwszym etapie będzie on obejmował zmapowanie oferty digital agencji działających na tych rynkach, następnie jego celem będzie inspiracja dla zespołów i rynków, aby wypracować jak najlepsze strategie i rozwiązania z obszaru digital marketing. Ideą projektu jest także stworzenie wspólnego języka i sposobu prezentacji strategii digitalowych dla rynków Litwy, Łotwy i Estonii.
Współpraca w ramach projektu przewidziana jest do końca pierwszej połowy tego roku.
Ze strony krajów bałtyckich odpowiedzialny jest za niego Andrius Barakunas, CEO Havas Media Lithuania, natomiast docelowo powstać ma zespół projektowy składający się z dwóch przedstawicieli z każdego z rynków.
W ramach tego projektu Filip Beźnicki, digital strategy director w Havas Media Group Poland, będzie współpracować z agencjami mediowymi Havas na terenie Litwy, Łotwy i Estonii. Projekt ma na celu rozwój i standaryzację strategii oraz oferty digitalowej w grupie krajów bałtyckich.
Beźnicki należy do zespołu strategów Havas Intelligence, jednostki Havas Media Group odpowiedzialnej za badania i strategie komunikacji marketingowej oparte na filozofii Meaningful Brands i Meaningful Media oraz wykorzystujące consumer insight płynący z badań Prosumer.
Dołącz do dyskusji: Filip Beźnicki z szerszymi kompetencjami w Havas Media Group