Finlandia ponownie w Geant
Na początku września w sieci hipermarketów Geant ruszyła kolejna kampania informacyjna firmy Brown-Forman realizowana przez IMIGe Poland.
W kampanii jako nośnik reklamowy zastosowano podświetlane stopery regałowe. W ten sposób promowana jest Finlandia Vodka.
Kampania obejmuje swoim zasięgiem 19 hipermarketów sieci Geant w całym kraju. Jest to już kolejny raz kiedy marka Brown - Forman zdecydowała się promować swój produkt na nośnikach IMIGe Poland. Wykorzystany do promocji Finladii podświetlany stoper regałowy doskonale pomaga wyeksponować produkt na tle konkurencyjnych artykułów.
Według Artura Ogonowskiego, Kierownika Działu Sprzedaży w IMIGe Poland, powodem, dla którego ten rodzaj promocji cieszy się takim powodzeniem jest bliski kontakt konsumenta z reklamą w momencie dokonywania przez niego decyzji o wyborze i zakupie danego produktu.
Dołącz do dyskusji: Finlandia ponownie w Geant