'Freeq. Stylowe połączenie'
Grupa Żywiec wprowadza na rynek Freeq'a o nowym smaku 'Golden Apple' czyli piwo przygotowane specjalnie dla kobiet.
Rozpoczęła się kampania nowego Freeqa Golden Apple, zatytułowana „Freeq. Stylowe połączenie”. Jej celem jest wsparcie repozycjonowania marki Freeq jako pierwszej w portfelu Grupy Żywiec skierowanej przede wszystkim do kobiet.
Hasło reklamowe: Freeq. Stylowe Połączenie
Klient: Grupa Żywiec
Agencja: Grey Woldwide
Typ kampanii: wizerunkowa
Termin: 01.05 - 30.09
Grupa docelowa: kobiety, 18-35, mieszkanki miast, wykształcenie średnie +
Dom mediowy: Zenith Optimedia
Dom produkcyjny: Film Republic
Manager projektu: Anna Bizoń
Art director: Katarzyna Sośnierz, Beata Kotnowska
Copywriter: Katarzyna Sośnierz, Beata Kotnowska
Account: Rafał Kawecki
Scenariusz: Katarzyna Sośnierz, Beata Kotnowska
Reżyseria: Joanna Rechnio
Zdjęcia: Witek Płóciennik
Montaż: Lunapark
Muzyka: Jacek Lachowicz.
Dołącz do dyskusji: 'Freeq. Stylowe połączenie'