Gazeta.pl z nowym lifestyle’owym formatem dla kobiet „Ach!”
Gazeta.pl wprowadza nowy lifestyle’owy format wideo, o nazwie „Ach!”. Skierowany jest głównie do młodych kobiet, ma prezentować sposoby na pielęgnację i kosmetykę. Współpracują przy nim youtuberzy sieci Epic Makers, która należy - jak i Gazeta.pl - do Agory.
Portal dysponuje już dwoma innymi formatami social wideo: ponad rok temu wprowadził „Haps” (o gotowaniu), a w grudniu 2016 roku - „Myk!” (format typu „Do It Yourself”). Paweł Stremski, dyrektor Gazeta.pl, oceniał w wywiadzie dla Wirtualnemedia.pl, że takie mini-formaty są dobrym pomysłem na przykucie uwagi użytkownika.
- Wszystkie te cykle mają dużo emisji na Facebooku i wysokie zaangażowanie użytkowników. Są też atrakcyjne dla naszych czytelników na Gazeta.pl. Taki sposób opowiadania o rzeczywistości wydaje nam się dużo ciekawszy od „gadających głów”. Mówiąc wprost: uważamy, że żeby przyciągnąć ludzi w social mediach, trzeba tworzyć treści dopasowane do specyfiki tych platform - opowiadał nam Stremski.
Teraz portal wprowadza „Ach!” - format prezentujący tutoriale związane z urodą. Odcinki trwają po kilkadziesiąt sekund. W ich tworzeniu po raz pierwszy współuczestniczą youtuberzy, zajmujący się tematyką urodową, będący członkami sieci Epic Makers. -„Ach” będzie przede wszystkim inspiracją dla dziewczyn, poradnikiem zakupowym i źródłem informacji o najnowszych trendach, podanym w przystępnej i estetycznej formie. Wpisuje się w zapotrzebowania użytkowników i klientów w dobie zmieniającego się sposobu konsumowania treści za pośrednictwem mediów społecznościowych i urządzeń mobilnych - mówi Marzena Szkolak, Lifestyle Content Director Gazeta.pl.
Materiały będzie można oglądać na Ach.Gazeta.pl i na Facebooku. Nowe odcinki Ach! będą pojawiały się kilka razy w tygodniu.
W marcu br. portal Gazeta.pl zanotowała 9,9 mln użytkowników i 319 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Gazeta.pl z nowym lifestyle’owym formatem dla kobiet „Ach!”