Gazeta Prawna buduje zespół PR
Od 15 sierpnia do zespołu działu marketingu "GP" dołączy Anna Traczewska.
Obejmie stanowisko Zastępcy Dyrektora Marketingu Gazety Prawnej do spraw PR.
„Polem jej największych sukcesów zawodowych jest branża mediowa. Anna Traczewska wypracowała i z powodzeniem realizowała strategię komunikacji pierwszej polskiej telewizji informacyjnej – TVN24. Podczas pracy dla Grupy ITI, Anna Traczewska, kształtowała także wizerunek marki TVN Style oraz kierowała TVN Meteo. Przez ostatnie miesiące odpowiadała za marketing dystrybutora filmów kinowych, telewizyjnych i wideo – SPI & Spinka” – mówi Małgorzata Sawicka, Centrum Innowacji i Rozwoju Grupa Wydawnicza INFOR S.A.
Do zadań Zastępcy Dyrektora Marketingu ds. PR należeć będzie stworzenie zespołu PR oraz wspieranie Dyrektora Marketingu podczas tworzenia i wdrażania strategii marki Gazeta Prawna na najbliższe kilkanaście miesięcy. Anna Traczewska odpowiadać będzie także za przygotowanie i realizację działań PR towarzyszących komunikacji marki planowanych na jesień tego roku.
Dołącz do dyskusji: Gazeta Prawna buduje zespół PR