SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

GfK Polonia prezentuje swoją 'kuchnię' badawczą

Dział Consumer Tracking firmy badawczej GfK Polonia organizuje Dni Otwarte "Zobacz nas od kuchni". Nowatorski cykl spotkań z klientami rozpoczyna prezentacja kulisów przebiegu nowego badania GfK Panel Indywidualny, które dostarcza firmom informacji o zachowaniach zakupowych indywidualnego nabywcy.

Podczas Dni Otwartych GfK Polonia, które odbywają się dziś i jutro klienci poznają szczegóły przebiegu badania GfK Panel Indywidualny - od momentu rekrutacji respondentów, poprzez przepływ danych, sprawdzenie ich jakości, aż do wykonania raportu i analizy. Będą mieli także jedyną okazję wejść w rolę uczestnika badania, czyli zrobić zakupy w minisklepie i uzupełnić dzienniczek zakupów. Poznają zespół, który zawsze czuwa nad prawidłowym przebiegiem badania, ale nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się o tym, w jaki sposób najskuteczniej wykorzystać badanie w ich firmie. - Chcemy indywidualnie doradzić w jaki sposób klienci mogą czerpać najwięcej korzyści z badania, a także jeszcze lepiej poznać ich potrzeby - tłumaczy Ewa Małuszyńska, dyrektor departamentu Consumer Tracking w GfK Polonia.

Metodologię Panel Indywidualny GfK Polonia zaprezentowała na polskim rynku w październiku 2007 roku. Badanie monitoruje wybrane artykuły spożywcze, kosmetyki oraz wydatki na paliwo i telefonię komórkową. Wiedza z badania przydaje się m.in. w tworzeniu i weryfikacji strategii marketingowych. Wszystko to dzięki informacji o miejscu, częstotliwości i wielkości zakupów nabywców. Dzięki tym danym, można monitorować rozwój marek, zbadać zasięg marki i profil demograficzny jej nabywców wkrótce po wprowadzeniu na rynek. Wśród klientów badania są już m.in. firmy Lorenz i Orange.

Dni Otwarte rozpoczynają cykl spotkań z klientami. Dział Consumer Tracking Gfk Polonia chce je organizować kilka razy w roku.

Dołącz do dyskusji: GfK Polonia prezentuje swoją 'kuchnię' badawczą

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl