GfK Polonia prezentuje swoją 'kuchnię' badawczą
Dział Consumer Tracking firmy badawczej GfK Polonia organizuje Dni Otwarte "Zobacz nas od kuchni". Nowatorski cykl spotkań z klientami rozpoczyna prezentacja kulisów przebiegu nowego badania GfK Panel Indywidualny, które dostarcza firmom informacji o zachowaniach zakupowych indywidualnego nabywcy.
Podczas Dni Otwartych GfK Polonia, które odbywają się dziś i jutro klienci poznają szczegóły przebiegu badania GfK Panel Indywidualny - od momentu rekrutacji respondentów, poprzez przepływ danych, sprawdzenie ich jakości, aż do wykonania raportu i analizy. Będą mieli także jedyną okazję wejść w rolę uczestnika badania, czyli zrobić zakupy w minisklepie i uzupełnić dzienniczek zakupów. Poznają zespół, który zawsze czuwa nad prawidłowym przebiegiem badania, ale nie ma bezpośredniego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się o tym, w jaki sposób najskuteczniej wykorzystać badanie w ich firmie. - Chcemy indywidualnie doradzić w jaki sposób klienci mogą czerpać najwięcej korzyści z badania, a także jeszcze lepiej poznać ich potrzeby - tłumaczy Ewa Małuszyńska, dyrektor departamentu Consumer Tracking w GfK Polonia.
Metodologię Panel Indywidualny GfK Polonia zaprezentowała na polskim rynku w październiku 2007 roku. Badanie monitoruje wybrane artykuły spożywcze, kosmetyki oraz wydatki na paliwo i telefonię komórkową. Wiedza z badania przydaje się m.in. w tworzeniu i weryfikacji strategii marketingowych. Wszystko to dzięki informacji o miejscu, częstotliwości i wielkości zakupów nabywców. Dzięki tym danym, można monitorować rozwój marek, zbadać zasięg marki i profil demograficzny jej nabywców wkrótce po wprowadzeniu na rynek. Wśród klientów badania są już m.in. firmy Lorenz i Orange.
Dni Otwarte rozpoczynają cykl spotkań z klientami. Dział Consumer Tracking Gfk Polonia chce je organizować kilka razy w roku.
Dołącz do dyskusji: GfK Polonia prezentuje swoją 'kuchnię' badawczą