„Wszystko jest odLottowe” w kampanii Gierek na Lotto.pl (wideo)
Totalizator Sportowy zaczął kampanię reklamującą Gierki, które kilka miesięcy temu pojawiły się w ofercie platformy Lotto.pl. Akcję przygotowały firmy marketingowe Havas Warsaw, Agencja Warszawa i Starcom.
W spocie animowani bohaterowie i inne elementy z Gierek towarzyszą w codziennych sytuacjach osobom, które grają w te gry. Kampania podkreśla, że można z Gierek korzystać na różnych urządzeniach, a do wygrania jest nawet 1 mln zł.
Gierki na platformie Lotto.pl pojawiły się na przełomie grudnia i stycznia. Totalizator Sportowy informuje, że gra w nie 150 tys. unikalnych użytkowników, a w pierwszym kwartale br. łączna kwota wygranych wyniosła 26 mln zł.
Obecnie dostępnych jest dziewięć Gierek: Owocki, Kostki, Krzyżówki, Kurki, Monetki, Statki, Znaczki, Kamyki i Siódemki.
Działania reklamowe obejmują telewizję, internet (m.in. największe portale, Facebook, Instagram), outdoor oraz 18 tys. punktów sprzedaży Lotto
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, w tworzeniu koncepcji kreatywnej uczestniczyła też Agencja Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Wszystko jest odLottowe” w kampanii Gierek na Lotto.pl (wideo)