SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Gilotyna” podnosi widownię Dwójki

Teleturniej „Gilotyna”, nadawany przez TVP 2 od marca br.  w porze „Wiadomości” TVP 1, przyciąga do stacji więcej widzów niż oglądało ją w tym paśmie rok wcześniej. Przegrywa jednak z konkurencją.

Średnia oglądalność sześciu pierwszych odcinków nowej serii „Gilotyny”, emitowanej we wtorki i środy o 19.30, wyniosła 1,55 mln widzów, co dało Dwójce 10 proc. udziału w grupie 4+ i 9,79 proc. w komercyjnej 16-49 – pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Widownia teleturnieju rośnie z tygodnia na tydzień, bo w pierwszym tygodniu  marca miał on ok. 1,25 mln widzów, a w trzecim – już ok. 1,75 mln.

W analogicznym okresie ub.r. w tym samym paśmie TVP 2 notowała słabsze wyniki, bo oglądało ją średnio 1,28 mln osób, a udział kanału w rynku wynosił odpowiednio 8,28 proc. i 8,33 proc. Pasma tego nie zajmowała jednak emitowana „Gilotyna”, bo program zadebiutował na antenie dopiero w październiku ub.r. i jesienią był pokazywany w poniedziałki i wtorki o godz. 19.05.

W czasie nadawania „Gilotyny” Dwójka zajmuje jednak dopiero czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Jedynka nadająca wówczas „Wiadomości”, które dają stacji 30,91 proc. udziału. Na drugim miejscu plasuje się TVN („Sport”, „Pogoda”, „Uwaga!”; 17,43 proc.), a na trzecim – Polsat („Samo życie”; 16,42 proc.).

Z danych telemetrycznych wynika, że teleturniej oglądają głównie kobiety oraz widzowie w średnim wieku i starsi. Pochodzą oni głównie ze wsi i małych miast i legitymizują się wykształceniem podstawowym.

Widownia „Gilotyny” odcinek po odcinku

 Wszyscy 4+16-49
DataAMRSHR %SHR %
02-03-20101 257 7358,16%7,00%
03-03-20101 243 3597,81%7,21%
09-03-20101 625 14610,39%9,46%
10-03-20101 693 06011,00%11,23%
16-03-20101 743 27611,46%11,56%
17-03-20101 750 75911,24%12,19%
średnia1 552 17910,00%9,79%


Oglądalność teleturnieju na tle konkurencji

 Wszyscy 4+
 AMRSHR %
TVP 14 799 16330,91%
TVN2 705 58317,43%
Polsat2 548 98816,42%
TVP 2 – Gilotyna1 552 17910,00%


Profil widowni programu

 ADH %AFF
PłećMężczyźni44,53%93
 Kobiety55,47%107
Wiek 4-92,15%36
  10-155,24%75
 16 - 192,57%44
 20 - 244,44%54
 25 - 295,39%61
 30 - 344,51%55
 35 - 398,85%125
 40 - 445,42%84
 45 - 497,24%102
 50 - 5413,05%158
 55 - 5910,45%138
 60+30,68%157
Wlk. miastaWieś44,54%114
 < 50 tys.26,46%110
 50-100 tys.9,01%105
 100-200 tys.5,86%73
 > 200 tys.14,12%69
ZawódTop management2,98%38
 Pracownicy średniego szczebla10,01%69
 Pracownicy fizyczni i rolnicy23,96%118
 Emeryci40,63%163
 Inni22,42%69
WykształceniePodstawowe60,03%131
 Średnie26,28%89
 Wyższe6,29%55
 Inne7,40%57


 

Dołącz do dyskusji: „Gilotyna” podnosi widownię Dwójki

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OLO
OGLĄDALNOŚĆ GILOTYNY NA TLE KONKURENCJI NA OSTATNIM MIEJSCU. BRAWOOOO - płacę abonament hurrrraaaa !!
odpowiedź
User
Joey
Ten teleturniej jest głupi. Wolałem "Koło Fortuny".
odpowiedź
User
TVP
Dzisiaj ogladajcie TVP1 Spiewaj i Walcz godz 20.15 !!!
odpowiedź