„Głodni zwycięstwa” - Mały Głód reklamuje Danio na Euro 2012 (wideo)
Pod hasłem „Głodni zwycięstwa” rozpoczęła się kampania jogurtów Danio (Danone Polska) nawiązująca do Euro 2102. Akcję przygotowały agencja Young & Rubicam i dom mediowy Mediacom.
W ramach kampanii Danio „Głodni Zwycięstwa” od 4 maja do jego wybranych opakowań promocyjnych (4x150 g i 220 g - smak waniliowy) dodawane są piłkarskie maskotki Małego Głoda, bohatera od lat charakterystycznego dla tej marki. Mały Głód odgrywa też główną rolę w reklamach Danio związanych z Euro 2012.
Pierwszy spot, w którym bohater zaskakuje swoich przeciwników tańcem zwycięstwa, nawiązuje do inauguracyjnego meczu naszej reprezentacji na Euro - przeciwko Grecji. W najbliższym czasie pojawią się kolejne spoty w podobnej stylistyce.
Pierwsza reklama od 14 maja jest emitowana w kanałach z oferty TVN, TVP, Polsatu, Discovery i Atnediów oraz wybranych serwisach internetowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Young & Rubicam, działania w internecie realizuje Mediacom Create, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.
Dołącz do dyskusji: „Głodni zwycięstwa” - Mały Głód reklamuje Danio na Euro 2012 (wideo)