"Go Get It" w globalnej wizerunkowej kampanii marki ibis
Sieć hoteli ibis rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z jej rodziny jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i spełniać marzenia.
Kampania „Go Get It” ma być odpowiedzią na zmieniające się potrzeby nowoczesnych podróżników. Ma pokazać światu, że hotele ibis to synonim gościnności na każdą kieszeń i miejsce, w którym podróżnicy z całego świata mogą liczyć nie tylko na wypoczynek, lecz także na hotelową załogę złożoną z ludzi, których misją jest zrobić wszystko, by ich goście cieszyli się pełnym komfortem, gdy „idą po swoje”.
„Go Get It” to seria siedmiu audiowizualnych opowieści o doświadczeniach ludzi, którzy zatrzymują się w hotelu ibis w trakcie podróży, w którą wyruszyli, by spełnić marzenie, zrealizować aspirację lub oddać się swojej pasji. Opowieści są emitowane w mediach społecznościowych, a w wybranych krajach dodatkowo jako telewizyjne spoty reklamowe. Przedsięwzięcie jest częścią tegorocznych obchodów 50. urodzin marki ibis, która od 1974 roku dąży do tego, by podróżowanie z luksusu zmieniło się w dobro dostępne dla jak największej liczby ludzi.
Działania reklamowe powstały we współpracy z agencją Saatchi & Saatchi London. Zdjęcia zrealizowano w hotelu ibis London Sutton Point. W nagraniach wystąpili Michael Brandy z hotelu ibis London Sutton Point oraz Zoltan Fuzesy z ibis Styles Edinburgh St Andrew Square. Za reżyserię spotów odpowiada AB/CD/CD – nagradzany francuski duet reżyserski w składzie Clement Dozier i Camille Dauteuille.
Dołącz do dyskusji: "Go Get It" w globalnej wizerunkowej kampanii marki ibis