'Golden Arrow' zastąpi Boomerang i Złotą Strzałę
12 kwietnia zostały sfinalizowane rozmowy pomiędzy SMB oraz VFP Communications dotyczące połączenia konkursów Boomerang oraz Złota Strzała.
Jak podano w komunikacie przez kilka ostatnich lat obydwa konkursy odbywały się w analogicznym terminie, do obydwu często były zgłaszane te same prace i następnie były oceniane przez tych samych jurorów. Nazwa Boomerang jednak nie znika – tym mianem będzie nazwana jedna z najbardziej prestiżowych kategorii nowego konkursu – „Najlepszy Marketer Bezpośredni Roku”.
Zapisy Umowy dotyczącej współorganizacji Golden Arrow przewidują, iż nadzór merytoryczny – w tym opracowanie nowego regulaminu, ustalenie kategorii oraz większości składu jury (zasiądzie w nim 15 osób) należy do SMB. Współpraca z MMP powinna zaowocować zdecydowanie lepszym nagłośnieniem idei Konkursu oraz godną prezentacją zwycięskich prac. Intencją obydwu stron jest też uczynienie z Golden Arrow konkursu regionalnego, wydarzenia liczącego się w krajach Europy Centralnej. Prace do pierwszej edycji będzie można zgłaszać do 31 maja, uroczysta Gala wręczenia nagród odbędzie się 21 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: 'Golden Arrow' zastąpi Boomerang i Złotą Strzałę