SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Google kończy ze sprzedażą reklam w gazetach

Po dwóch latach Google postanowiło zrezygnować ze sprzedaży reklamprasowych.

We wtorkowym poście na firmowym blogu, dyrektor programu GooglePrint Ads Spencer Spinnel poinformował, że usługa zostaniewyłączona 28 lutego, ale do 31 marca Google będzie jeszczeumieszczać w gazetach reklamy tych klientów, którzy wcześniejwykupili swoje kampanie.

Program Print Ads wystartował w listopadzie 2006 roku, apoczątkowo brało w nim udział 50 gazet. Obecnie liczba ta wzrosłado ponad 800 tytułów, w których klienci systemu Google AdWords mogązamieszczać reklamy w identyczny sposób, w jaki kupują przestrzeńreklamową na stronach internetowych, w radiu i telewizji.

Jednak według Google, usługa nie zdobyła takiej popularności najaką liczyła zarówno firma jak i jej partnerzy, w związku z czympostanowiła zrezygnować z jej kontynuowania.

"Mieliśmy nadzieję, że Print Ads przyniesie gazetom nowystrumień dochodów, a konsumentom dostarczy bardziej odpowiednie dlanich reklamy. Jednak usługa nie wywarła takiego wpływu jakiego my -czy nasi partnerzy - oczekiwaliśmy" - napisał Spinnel.

Wśród 807 gazet uczestniczących w programie Google Print Ads sąm.in. takie tytuły jak 'The New York Times', 'New York Post','Boston Globe', 'Chicago Tribune', 'Los Angeles Times', 'TheWashington Post', 'San Francisco Chronicle' czy 'San Jose MercuryNews'.

źródło: Mediaweek

Dołącz do dyskusji: Google kończy ze sprzedażą reklam w gazetach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl