Google z Netfliksem zachęca do zakupów fanki serialu „Emily w Paryżu”
Google współpracuje z Netfliksem przy promocji czwartego sezonu „Emily w Paryżu”. Widownia serialu może skorzystać z aplikacji Google Lense, aby kupować ubrania podobne do tych, które noszą bohaterki serialu.
Subskrybenci Netfliksa, za pomocą aplikacji Google Lense na telefonie lub tablecie, mogą skanować stylizacje głównej bohaterki w poszukiwaniu jej ubrań w sklepach internetowych. Krótko mówiąc, technologia ta umożliwi fankom oglądającym serial kupowanie kreacji noszonych przez Emily Cooper.
Umowa Netfliksa i Google obowiązuje również w planie subskrypcji z reklamami. Gdy w trakcie emisji serialu pojawi się reklama, ma ona zachęcić do zeskanowania obrazu na ekranie za pomocą Google Lens. Spowoduje to przekierowanie użytkowników na stronę sklepu posiadającego asortyment z ubraniami takimi samymi lub podobnymi do tych, które nosi Emily i jej koleżanki.
Stephanie Horton, dyrektor ds. globalnego marketingu konsumenckiego i handlu w Google, powiedziała, że przedsięwzięcie „przyniesie radość z zakupów” widzom serialu. Magno Herran, wiceprezes Marketing Partnerships, powiedział, że ta współpraca „organicznie wykorzystuje fandom serialu i angażuje w oglądany format”.
Firma Google została sponsorem tytularnym czwartego sezonu „Emily w Paryżu”. Sponsorowała także poprzednie trzy sezony, stając się pierwszym partnerem tytularnym serwisu Netflix w zakresie promocji konkretnego produktu.
Naszą recenzję czwartego sezonu „Emily w Paryżu” znajdziecie tutaj. Serial dostępny jest na platformie Netflix.
Dołącz do dyskusji: Google z Netfliksem zachęca do zakupów fanki serialu „Emily w Paryżu”