Grand Prix CMO Awards dla Barbary Pasterczyk z ING Banku Śląskiego
Ogłoszono wyniki CMO Awards by Shortlist, konkursu, w którym top managerowie marketingu oceniają zgłoszenia koleżanek i kolegów zarządzających marketingiem reklamodawców. Tytuł Grand Prix otrzymała Barbara Pasterczyk, CMO w ING Banku Śląskim.
CMO Awards to działanie firmy Shortlist Consulting i partnerów strategicznych. Celem projektu jest integracja środowiska szefów i szefowych marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu z firm/reklamodawców wszystkich branż.
Jest to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której szefowie i szefowe, top managerowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.
Oto przyznane nagrody:
Kategoria Digital Champion: wyróżnienie - Agata Łapińska-Kołodzińska(Polpharma) i Marcin Morawski (Dell), laureatka - Barbara Pasterczyk - ING Bank Śląski.
Kategoria Brand Guardian: wyróżnienie - Anita Gwizdek (The Lorenz Bahlsen Snack World) i Krzysztof Ziewiec (Blik), laureat - Zbigniew Wysocki (GoodValley).
Kategoria Omnichannel Leader: wyróżnienie - Małgorzata Kulczycka (CityFit) i Katarzyna Sikorska (Polski Lek), laureat - Krzysztof Ziewiec (Blik).
Kategoria Creative Innovator: wyróżnienie - Szymon Skoczylas (Kompania Piwowarska) i Zbigniew Wysocki (GoodValley), laureat -Lech Wikaryjczyk (No Fluff Jobs).
Kategoria Commerce Master: wyróżnienie - Marcin Morawski (Dell), laureatki - Małgorzata Kulczycka (CityFit) i Anita Gwizdek (The Lorenz Bahlsen Snack World).
Kategoria Purpose Ambassador: wyróżnienie - Michał Leman (FlixBus), laureaci - Barbara Pasterczyk (ING Bank Śląski) i Patricjus Zięcik (Henkel).
Organizator zdecydował wręczyć poza konkursem nagrodę środowiska marketingowego Marcinowi Sienkowskiemu.
Grand Prix, które wspólnie z Martą Macke, CEO Shortlist Consulting, pomysłodawczynią i organizatorską konkursu CMO Awards wręczyli wszyscy partnerzy konkursu otrzymała Barbara Pasterczyk, CMO w ING Bank Śląski.
Dołącz do dyskusji: Grand Prix CMO Awards dla Barbary Pasterczyk z ING Banku Śląskiego