Greg James globalnym szefem strategii w Havas Media Group
Greg James, dotychczasowy szef ds. strategii Havas Media Group w Ameryce Północnej, został powołany w firmie na stanowisko globalnego szefa strategii.
Z grupą Havas Greg James związany jest od 2008 roku, kiedy jego poprzednia firma, Cake, została przejęta przez HMG. W 2008 roku został awansowany na dyrektora zarządzającego Cake Group w USA, a pięć lat później przeniósł się do Havas Media jako główny specjalista ds. strategii w regionie Ameryki Północnej.
Wśród klientów agencji, dla których pracował, są m.in. LVMH, Vodafone, Nintendo, Coca-Cola i Unilever.
Greg James będzie raportować do Petera Mearsa, globalnego CEO Havas Media Group.
- Greg jest charyzmatyczny, chętny do współpracy i kreatywny, z doskonałymi wynikami w obszarze new business i zarządzaniu zespołem. Jest intuicyjnym strategiem i ekspertem jeśli chodzi o kontent. Był naszym pierwszym wyborem, ponieważ uwielbiają go zarówno klienci, jak i nasze teamy czy kadra managerska. W ciągu ostatnich kilku lat umocniliśmy pozycję biznesową na rynku i wiem z doświadczenia, że Greg poprowadzi nas do dalszych sukcesów w nadchodzących latach - powiedział Peter Mears
.
Dołącz do dyskusji: Greg James globalnym szefem strategii w Havas Media Group