SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Grupa RMF z trzema nowymi pakietami reklamowymi

Grupa RMF wprowadziła trzy pakiety reklamowe obejmujące różne stacje wchodzące w jej skład. Oferty o nazwach „RMF 3D”, „RMF na Maxxxa” i „RMF z Klasą” są skierowane do konkretnych grup odbiorców.

W skład pakietu reklamowego „RMF 3D” wchodzą wszystkie stacje należące do Grupy RMF FM (RMF FM oraz sieci RMF Maxxx i RMF Classic), natomiast „RMF na Maxxxa” obejmuje RMF FM i RMF Maxxx, a „RMF z Klasą” – RMF FM i RMF Classic. W tej pierwszej ofercie jest dostępny największy zasięg (11 mln osób dziennie), druga (z zasięgiem 10,8 mln osób dziennie) jest stargetowana na odbiorców młodszych i aktywnych, a trzecia (10,2 mln osób dziennie) –na ludzi lepiej wykształconych, pracujących i zainteresowanych kulturą.

Najwyższe stawki za reklamy obowiązują w pakietach „RMF 3D” i „RMF na Maxxxa”. W tym pierwszym za 30-sekundowy spot w czwartki i piątki między 8:00 a 10:00 trzeba zapłacić 20,85 tys. zł do końca lutego, a od marca (zgodnie z nowym cennikiem (więcej) – 22,12 tys. zł, natomiast w „RMF na Maxxxa” za reklama w te dni w tym paśmie kosztuje odpowiednio 20,37 tys. zł i 21,63 tys. zł. W pakiecie „RMF z Klasą” najdroższe są spoty w czwartki i piątki od 9:00 do 10:00 – obecnie cena 30-sekundowej reklamy wynosi 18,64 tys. zł, a od początku marca wzrośnie do 19,81 tys. zł.

Dołącz do dyskusji: Grupa RMF z trzema nowymi pakietami reklamowymi

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ARD
20 tys za spot radiowy??? Przeciez przy tej metodzie pomiaru (deklaracja) bład słuchalnosci może wyniesc nawet 50%.
0 0
odpowiedź
User
kaczorek
Ja w pracy slucham tylko radia internetowego (nawiasem mowiac Miasta Muzyki nalezacego do RMF), tam nie ma reklam. W samochodzie slucham MP3.
Ta tendencja sie rozwija... Radio tradycyjne to juz przeszlosc
0 0
odpowiedź