Gwiazdy TVN czytają hejterskie komentarze na swój temat w akcji #WhyWeHate
TVN Discovery Polska rusza z kampanią #WhyWeHate, która ma na celu walkę z hejtem i zwrócenie uwagi na mowę nienawiści w internecie. W promocyjnych spotach wystąpiły gwiazdy TVN m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, Gabi Drzewiecka czy Piotr Kraśko. Akcja jednocześnie nawiązuje do premiery nowego serialu „Geneza nienawiści”, który pojawi się od 21 października br. na antenie Discovery Channel.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/Geneza_nienawisci_Discovery.jpg)
Gwiazdy znane widzom ze stacji TVN Discovery Polska w spotach promujących kampanię przeczytają sobie nawzajem hejterskie komentarze na swój temat, jakie znalazły się w sieci. Nagrania mają na celu uwrażliwienie widzów na problem mowy nienawiści w internecie, a reakcje, jakie znalazły się w wideo były autentyczne.
W kampanii występuje m.in. Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, Gabi Drzewiecka i Malwina Wędzikowska, Joanna Jabłczyńska i Marianna Kowalewska, Omenaa Mensah i Piotr Kraśko, Marta Kuligowska i Michał Mikołajczak, Anna Dec i Anna Wędzikowska, Małgorzata Ohme i Magda Wójcik. Siedem różnych spotów będzie prezentować siedem różnych par i ich reakcje na hejt.
Akcja #WhyWeHate ma być także jednych z elementów promujących serię dokumentalną autorstwa Alexa Gibneya oraz Stevena Spielberga „Geneza nienawiści”. Pierwszy odcinek będzie można zobaczyć na antenie Discovery Channel od 21 października.
W sześcioodcinkowej serii przedstawione będą reportaże dziennikarskie, analizy historyczne oraz badania naukowe z zakresu psychologii, biologii i neurobiologii, które mają na celu wytłumaczenie genezy hejtu i uczucia nienawiści w człowieku.
Geneza nienawiści to produkcja Amblin Television i Jigsaw Productions we współpracy z Escape Artists dla Discovery Channel. Za reżyserię odpowiada Geeta Gandbhir i Sam Pollard, producentami wykonawczymi serialu są: Alex Gibney, Steven Spielberg, Frank Marshall, Stacey Offman, Richard Perello, Darryl Frank, Justin Falvey, David McKillop, Jon Bardin, Yael Melamede, i Erica Sashin. Z ramienia Escape Artists producentem wykonawczym jest Steve Tisch; a Discovery Channel - Nancy Daniels i Howard Swartz.
Średni udział Discovery Channel w Polsce w 2018 roku wyniósł 0,56 proc.
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy TVN czytają hejterskie komentarze na swój temat w akcji #WhyWeHate