Gwiazdy zachęcają do pomocy potrzebującym
Premierowy pokaz spotu telewizyjnego i radiowego uroczyścieotworzył nową kampanię promującą ideę przekazywania 1 proc. podatkudochodowego na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego.
Krajowe Centrum Kompetencji, organizacje charytatywne, stacjetelewizyjne oraz polscy aktorzy wspólnie uświadamiają jak ważnajest kwestia przekazywanie 1 proc. podatku dochodowego na rzeczorganizacji pożytku publicznego. Celem kampanii jest promocja samejidei przekazywania 1 proc., spoty nie wyróżniają żadnej konkretnejfundacji.
" Jest to najważniejsza kampania społeczna tego roku, m.in. zewzględu na jej edukacyjny charakter. Każdy z nas może pomóc, tylkood nas zależy, komu tę pomoc ofiarujemy. Po raz pierwszy, od tegoroku, przekazanie 1% z podatku jest łatwiejsze, gdyż wystarczy wrozliczeniu PIT wpisać nazwę wybranej fundacji i jej numer KRS."-podkreśla Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion DirectorTBWA\Telescope.
Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest fundacja KrajoweCentrum Kompetencji.
W projekcie wzięli udział m.in.: Beata Tyszkiewicz, GrażynaWolszczak, Katarzyna Groniec, Agnieszka Grochowska, KrzysztofKolberger, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Tomasz Karolak, ZbigniewZamachowski oraz ponad 100 statystów.
Wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu zrezygnowałyze swoich honorariów.
Stacje telewizyjne TVP, Polsat, TVN i TV PULS, Polskie Radio orazsiec kin Cinema City/New Age Media zgodziły się na bezpłatną emisjęspotów.
Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialnajest agencja TBWA\. Kampania potrwa do końca kwietnia, awykorzystano w niej telewizję, kino, radio oraz internet.
Dołącz do dyskusji: Gwiazdy zachęcają do pomocy potrzebującym