SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sklep HalfPrice jest już dostępny online

HalfPrice, należący do Grupy CCC koncept off-price, debiutuje w internecie.

Sklep internetowy HalfPrice działa w formule klubu zakupowego, dostępnego wyłącznie dla jego zalogowanych użytkowników. Co więcej, już teraz wszyscy członkowie klubu CCC mogą w łatwy sposób skorzystać z oferty e-commerce HalfPrice. Wystarczy, że korzystając z danych do swojego konta w CCC, zalogują się do witryny halfprice.eu.

Oferta HalfPrice

Każdego dnia w sklepie pojawiać się będą nowe tematyczne kampanie ofertowe. Każda z nich będzie zawierać od kilkudziesięciu do kilkuset markowych produktów w atrakcyjnych cenach. Ważność oferty będzie ograniczona w czasie.

Zakupione produkty można zamówić z dostawą do domu, Paczkomatu InPost lub do wskazanego przez klienta sklepu HalfPrice. Asortyment online dostępny jest dla mieszkańców Polski.

- W zaledwie osiem miesięcy otworzyliśmy ponad 40 sklepów, weszliśmy na cztery zagraniczne rynki, a teraz startujemy online. Motywacją do dalszego intensywnego rozwoju jest dla nas bardzo pozytywny odbiór sieci przez klientów. Dlatego nie zwalniamy tempa - mówi Adam Holewa, prezes zarządu HalfPrice.

HalfPrice na rynku od maja. Grupa CCC stawia na ecommerce

HalfPrice to koncept sklepów w kategorii off-price, który oferuje duży wybór produktów popularnych światowych brandów dostępnych w takich kategoriach jak odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Strategia Grupy CCC zakłada otwarcie 250 punktów tej sieci w ciągu około 4 lat.

Ogłoszona pod koniec listopada strategia Grupy CCC do 2025 r. zakłada, że udział poszczególnych szyldów w przychodach grupy wyniesie odpowiednio: 25-30 proc. w przypadku CCC, 30-35 proc. w przypadku Eobuwia, 15-20 proc. Modivo, 15-20 proc. HalfPrice, a DeeZee ok. 5 proc. udziału.

Strategia grupy CCC na lat 2021-25 zakłada m.in. osiągnięcie skonsolidowanej rentowności EBITDA (z MSSF16) powyżej 12 proc. Wśród celów i aspiracji strategicznych do 2025 roku spółka wymienia też m.in. udział przychodów z nowych kategorii (poza obuwiem) na poziomie co najmniej 1/3, udział sprzedaży z kanałów online na poziomie ponad 60 proc. przychodów grupy CCC (wzrost z ok. 45 proc. w Q3'21) i poprawę wskaźnika NPS (Net Promoter Score) o 10 punktów dla każdego szyldu/kanału sprzedaży w grupie.

Grupa CCC miała w trzecim kwartale roku obrotowego 2021/22, czyli w okresie sierpień-październik br., 12,2 mln zł zysku netto jednostki dominującej wobec 31,3 mln zł straty w analogicznym okresie rok wcześniej.

Zysk netto z działalności kontynuowanej Grupy CCC wyniósł 12,3 mln zł, a z zaniechanej 6,2 mln zł. Zysk na działalności operacyjnej wyniósł w tym okresie 73,1 mln zł wobec 5 mln zł zysku przed rokiem. Przychody grupy wyniosły 2,07 mld zł wobec 1,62 mld zł rok wcześniej. Udział wpływów z e-commerce w zeszłym kwartale finansowym wyniósł 47 proc., wobec 42,7 proc. rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Sklep HalfPrice jest już dostępny online

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
Ale nie mozna nawet przegladac produktow bez pelnego zalogowania i oddania danych. To byloby zrozumiale juz przy kupnie, ale przy ogladaniu? Zbieranie danych wszedzie :(
odpowiedź
User
no
Ale nie mozna nawet przegladac produktow bez pelnego zalogowania i oddania danych. To byloby zrozumiale juz przy kupnie, ale przy ogladaniu? Zbieranie danych wszedzie


no właśnie :(
odpowiedź