'Handel ludźmi jest faktem'
Rozpoczyna się główny etap kampanii "Handel ludźmi jest faktem".Akcja obejmuje telewizję, internet i outdoor.
Kampania "Handel ludźmi jest faktem" podkreśla, że ten problemdotyczy również Polski, zwłaszcza w kontekście emigracjizarobkowej. Wykorzystywany w akcji spot pokazuje wyjeżdżającego dopracy za granicą bohatera przemieszczającego się po taśmielotniskowej, która okazuje się taśmą sklepową, on jest skanowanyjak produkt. - Mamy nadzieję, że taki przekaz zwróci uwagę na małouświadomione w społeczeństwie aspekty handlu ludźmi oraz skłoniosoby wkraczające na rynek pracy do dokładnego sprawdzaniapracodawców, do jakich się wybierają - opisuje Anna Rostocka,szefowa polskiego biura Międzynarodowej Organizacji do SprawMigracji IOM. W ramach kampanii uruchomiono też stronę internetowąwww.stophandelludzmi.pl, gdzieznajdzie się poradnik dla każdego wybierającego się do pracy zagranicą.
Akcja od 15 do 22 października obejmuje spot emitowany wwagonikach warszawskiego metra, od 16 do 23 października - wystawęw hali głównej dworca PKP Warszawa Centralna, a od 18 październikado końca listopada - reklamę w MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska,Comedy Central Polska, TVN Style, TVN Turbo, TVN Warszawa iTVN7.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi &Saatchi, a opracowaniem strategii zajął się jej dział ThinkTank.
Dołącz do dyskusji: 'Handel ludźmi jest faktem'