SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hasbro uruchamia globalną kampanię promującą Monopoly

Firma Hasbro uruchomiła globalną kampanię promującą najnowsząwersję gry Monopoly.

Kampania obejmuje współpracę jednego z największych na świecieproducentów zabawek i gier planszowych z firmą Google, w ramachktórej powstanie internetowa wersja Monopoly.

Przygotowana przez agencję Tribal DDB kampania rusza 9 wrześniaw 26 krajach. Będzie ona promować Monopoly City - wersję, w którejgracze w trakcie gry budują od podstaw na środku planszytrójwymiarowe miasta.

Tymczasem internetowa wersja gry będzie trwała cztery miesiące ipozwoli na kupowanie i sprzedawanie nieruchomości na dowolnej ulicyna świecie. Aby zamienić całą planetę w jedną wielką planszę,wykorzystane zostaną technologie serwisów Google Maps i GoogleEarth.

Celem całej kampanii jest skierowanie odbiorców do gry wMonopoly w sieci i zachęcenie ich do kontynuacji zabawy w świecierzeczywistym z wykorzystaniem edycji City.

źródło: New Media Age

Dołącz do dyskusji: Hasbro uruchamia globalną kampanię promującą Monopoly

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl