Koniec wsparcia dla HBO Go na starszych platformach
Platforma streamingowa HBO od 21 września nie będzie już wspierana na konsoli PlayStation 3 i w starszych modelach telewizorów Samsung oraz LG.
O zmianach poinformował operator kablowy Asta-Net. HBO Go nie będzie już wspierane na konsoli PlayStation 3, telewizorach Samsung z systemem operacyjnym Orsay lub systemem Tizen z 2015 roku lub wyprodukowanych wcześniej, telewizorach LG z systemem WebOS 3.5 lub starszym. Posiadacze starszych telewizorów będą mogli dalej korzystać z usługi, jeśli zakupią przystawkę z systemem Android TV lub Apple TV.
Obecnie HBO Go jest dostępne na komputerach z systemami Windows i MAC poprzez przeglądarki internetowe, telefonach marki iPhone, tabletach iPad, smartfonach i tabletach z systemem Android, telewizorach Samsung Smart TV, LG Smart TV, Android TV oraz Sony PlayStation 4. HBO GO jest też kompatybilne z Apple TV 4, Airplay i Chromecast. Treści HBO Go są też oferowane w ramach platformy streamingowej Canal+ online.
HBO Max od przyszłego roku
Platforma streamingowa HBO Max jest już dostępna m.in. w Stanach Zjednoczonych i Ameryce Łacińskiej. W Skandynawii i Hiszpanii zadebiutuje 26 października, a w Polsce, innych krajach Europy Środkowej oraz Portugalii w 2022 roku.
W HBO Go można znaleźć filmy i seriale z oferty filmowego kanału premium. Miesięczny dostęp do usługi kosztuje 24,90 zł. Nie wiadomo jaki będzie koszt HBO Max w naszym kraju. W Stanach Zjednoczonych abonament kosztuje równowartość 57 złotych, a z reklamami 38 zł. W krajach Ameryki Południowej i Środkowej są dostępne pakiety: standardowy i mobilny. Droższy pakiet w Chile kosztuje równowartość 36 zł, a tańszy 25 zł. W Meksyku to odpowiednio 29 zł i 19 zł.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl HBO GO miało w sierpniu 2,89 mln polskich użytkowników i 8,69 proc. zasięgu.
Dołącz do dyskusji: Koniec wsparcia dla HBO Go na starszych platformach
Ktoś nieźle upadł na głowę. Powinny zostawić to co jest w obecnej cenie i ew. dodać nowy pakiet. Tylko prawda jest taka, że wartościowych treści dojdzie tak z 10-15, może 20%, a cena ma skoczyć nawet dwa razy.