HD Alliance czołowym reklamodawcą radiowym
W ubiegłym roku czołowym reklamodwacą radiowym na rynkuamerykańskim była organizacja HD Digital Radio Alliance.
Z danych firmy Media Monitors wynika, że w ciągu całegoubiegłego roku w całych Stanach Zjednoczonych zostało wyemitowanych1,5 miliona spotów radiowych organizacji - informuje serwis RadioInk.
Drugi pod tym względem był gigant na rynku ubezpieczeń Geico zliczbą 1,4 miliona radiowych spotów, wyprzedzając firmętelekomunikacyjną Verizon (1,1 mln) oraz sieć hipermarketów HomeDepot (1 mln).
Pierwszą dziesiątkę uzupełniły: McDonald's (954.983 spoty), FordLincoln Mercury (680.932), Wal-Mart (664.773), Chrysler Jeep Dodge(627.138), Toyota (589.789) oraz AutoZone (587.487).
źródło: Radio Ink
Dołącz do dyskusji: HD Alliance czołowym reklamodawcą radiowym