SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Hologram na Dworcu Centralnym promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.

Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.

Bank Pekao stworzył hologram we współpracy z Disturbed Media Group, wykorzystując na ekranie o wielkości 5x5m technologię HyperGram. Hologram usytuowany na parterze hali głównej Dworca Centralnego przedstawia animację rozpoczynającą się hasłem „Jak nie teraz to kiedy?”, która zachęca do bankowania na własnych zasadach. Bank Pekao podkreśla, że z Kontem Przekorzystnym i aplikacją PeoPay klient zyskuje dostęp do bankowości online. Aplikacja PeoPay umożliwia otwarcie konta za pomocą selfie, czyli całkowicie mobilnie i bez konieczności wizyty w oddziale.

Animacja wyświetlana w formie hologramu podkreśla, że klient korzystający z PeoPay może dopasować bankowość do siebie np. zmieniając skróty i widżety w aplikacji czy wybierając zgodnie ze swoimi zainteresowaniami wizerunek karty oraz tła w aplikacji. Hologram prezentuje też szeroki wachlarz możliwości PeoPay, w tym usługę płatności za bilety komunikacyjne, doładowania i płatności telefonem, oszczędzanie w Skarbonkach, a także podkreśla, że prowadzenie konta i wypłaty z bankomatów nie wiążą się z żadnymi opłatami.

 

Prezentacja hologramu potrwa do piątku 14 czerwca br. i jest elementem linii komunikacyjnej Banku Pekao „Jak nie teraz to kiedy?”, w której bank stawia na pasje młodych ludzi (m.in. podróże, gaming, muzyka, sport) i zachęca ich do brania spraw w swoje ręce.

Reklama w postaci 3D jest kierowana głównie do osób w wieku 18-26 lat. Oferta Pekao dla młodych to przede wszystkim Konto Przekorzystne, które do 26 roku życia jest bezpłatne. Klient bezwarunkowo nie płaci za prowadzenie konta oraz za kartę do konta, a także nie ponosi opłat za wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą. Aplikacja PeoPay umożliwia nie tylko realizację płatności czy podstawowych bankowych czynności, ale daje też dostęp do całej gamy produktów i usług banku np. do zakupu biletów komunikacyjnych i parkingowych, doładowania telefonu, oferty kredytowej, inwestycyjnej, ubezpieczenia komunikacyjnego i podróżnego oraz kantoru wymiany walut.

 

Bank Pekao ciągle rozszerza możliwości personalizacji produktów i usług. Klienci mogą wybrać wizerunek karty oraz dopasować do niego tło w aplikacji spośród kilkudziesięciu propozycji z takich obszarów tematycznych, jak: muzyka, sport i gaming. Bank Pekao wie, jak ważne jest dla młodych ludzi rozwijanie swoich pasji i zainteresowań oraz realizacja marzeń. Chce wspierać klientów w oszczędzaniu na swoje plany dlatego do swojej oferty produktowej w ostatnich miesiącach włączył Skarbonki, czyli oszczędzanie na cele. Skarbonkę można założyć w aplikacji PeoPay, zdefiniować jej nazwę, ustalić cel oszczędzania, kwotę regularnych wpłat (w przypadku systematycznego oszczędzania) i datę końca Skarbonki.

Więcej o ofercie dla młodych na www.pekao.com.pl/konto-mlodzi