Hyundai promuje rodzinę modeli i30 i loterię
Hyundai w swojej nowej kampanii reklamowej promuje modele serii i30 oraz loterię dla konsumentów. Za działania odpowiadają Opus B i Havas Media.
Rozpoczęta w kwietniu kampania promuje rodzinę modeli i30, w tym sportowego Hyundaia i30 N. W ramach tej akcji przygotowano spoty w telewizji. Kampania pojawi się także w mediach digitalowych. Działania potrwają do końca miesiąca. Dla modelu i30 N zaplanowano dodatkowo aktywacje sponsoringowe.
Na początku kwietnia ruszyła także specjalna loteria Hyundai – Wielka Loteria Jazd Testowych, która potrwa do końca września. Spośród osób, które w tym czasie odbędą jazdę testową w dowolnym salonie Autoryzowanego Dealera Hyundai w całej Polsce zostaną wylosowani zwycięzcy nagród: trzech podwójnych wycieczek do Korei, trzech podwójnych wyjazdów na Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC) Niemiec, sześciu samochodów na rok oraz bonów paliwowych.
Loteria będzie komunikowana w spocie telewizyjnym oraz na kreacjach digitalowych. Za lokalizację spotu TV i przygotowanie bilboardu sponsoringowego odpowiada agencja Opus B. Za planowanie i zakup mediów oraz za kreację online odpowiada Havas Media.
Dołącz do dyskusji: Hyundai promuje rodzinę modeli i30 i loterię