56 nominacji do IAB MIXX Awards 2020
Jury czternastej edycji IAB MIXX Awards spośród 116 zgłoszeń wyłoniło 56 nominacji do nagród. Laureatów poznamy 6 października.
O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2020 zawalczą 43 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 56 nominacji w 15 kategoriach konkursowych.
- Relacja z konsumentami to zobowiązanie zarówno na dobre, jak i złe czasy, a w tak trudnym dla wszystkich momencie chcemy szczególnie docenić firmy, które wciąż mają wiele do powiedzenia i zaoferowania. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia do udziału w czternastej edycji IAB MIXX Awards – konkursu, w którym co roku promujemy najlepsze dokonania na polu kreatywności i efektywności w kampaniach cyfrowych. - komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska, organizatora konkursu.
IAB MIXX Awards dla kampanii digitalowych
IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.
Obradom jury przewodniczy w tym roku Filip Beźnicki, digital strategy director w Havas Media Group.
- Tegoroczne obrady jury MIXX były naprawdę wyjątkowe. Po raz pierwszy obradowaliśmy zdalnie: z pracy, z domu, z działki, czasami z samochodu jadąc na wakacje, ale przez kilka godzin byliśmy razem, żeby przedyskutować najlepsze digitalowe kampanie upływającego roku. Także oprócz wartości merytorycznej, spotkania najlepszych ekspertów z branży, po prostu dobrze było wszystkich zobaczyć i usłyszeć, że mają się dobrze! Mimo pewnych ograniczeń jakie niesie za sobą dyskusja online, całość obrad przebiegła naprawdę sprawnie; nie zawsze się zgadzaliśmy, ale zawsze byliśmy otwarci do wysłuchania argumentów drugiej strony. I muszę powiedzieć, że nawet kilka razy udało się, w czasie dyskusji, kogoś przekonać do swoich racji, co w przyrodzie występuje naprawdę rzadko - ocenia Filip Beźnicki. - Wiele organizacji ma teraz pewne ograniczenia jeśli chodzi o zgłaszanie kampanii do konkursów, ale w tym roku poziom był nadal wysoki i myślę udało się nagrodzić kilka naprawdę wyjątkowych kampanii - dodaje.
Nominacja dla IAB MIXX Awards 2020
Oprócz nagród dla kampanii zostaną także wręczone statuetki za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku. Dodatkowo, Kapituła konkursu rozważa przyznanie nagród w kategoriach: Człowiek Roku oraz Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.
Lista nominowanych do IAB MIXX Awards 2020 przedstawia się następująco.
W poprzedniej edycji IAB MIXX Awards najwięcej statuetek trafiło do OLX i IKEA (po cztery). Nagrodę dla najlepszego projektu (Best in Show) zdobyła Grupa Abstra za youtubowy kanał „Jak TO robić” dla marki Durex. Agencją roku zostało Saatchi & Saatchi IS, domem mediowym roku – OMD. Reklamodawcą roku został Bank BNP Paribas, człowiekiem roku Dawid Szczepaniak z VMLY&R. Prezes Grupy Wirtualna Polska Jacek Świderski otrzymał Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.
Dołącz do dyskusji: 56 nominacji do IAB MIXX Awards 2020