SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja Ideo we współpracy z Dominikiem Kaznowskim tworzy markę Ideo Konsulting

Dominik Kaznowski został partnerem agencji Ideo. Kierowana dotychczas przez niego firma Digital We została w ramach współpracy zastąpiona marką Ideo Konsulting.

Dominik Kaznowski Dominik Kaznowski

Powołanie do życia marki Ideo Konsulting w partnerstwie z Dominikiem Kaznowskim jest efektem dotychczasowej współpracy obu stron. Marka Ideo Konsulting powstała na bazie Digital We - firmy specjalizującej się w doradztwie w zakresie komunikacji firm w kanałach digital, którą założył Dominik Kaznowski.

- Wierzymy, że nasze wspólne kompetencje stanowią wartość która może z sukcesem pracować dla naszych klientów. Ważnym elementem jest wspieranie polskiego biznesu w procesie innowacji, tworzenia nowych produktów i usług opartych o technologię oraz wychodzenia z biznesem na rynki globalne - mówi Kaznowski.

W ofercie Ideo Konsulting znajduje się kompleksowe projektowanie wydajnych środowisk informatycznych. Firma doradza także w wyborze elementów i komponentów, które przynoszą wymierne korzyści biznesowe klientom marek. Nowy podmiot zajmuje się m.in. tworzeniem modeli biznesowych. Oferuje też specjalistyczną pomoc w: organizowaniu struktur biznesowych, prowadzeniu rekrutacji oraz szkoleń pracowniczych, obszarze bezpieczeństwa i ochrony danych i kwestiach związanych z prawnymi aspektami funkcjonowania firmy w nowych realiach.

Zespół Ideo Konsulting liczy 14 osób.

Dominik Kaznowski działa w branży internetowej od 20 lat. Przez trzy ostatnie lata pełnił funkcję CEO w Digital We. Wcześniej był pełnomocnikiem ds. rozwoju serwisów internetowych w Grupie PWN. Przedtem zaś, przez kilka miesięcy pełnił funkcję szefa działu social media w agencji Publicon. Pracował też jako head of strategy w agencji reklamowej CzArt. Przez wiele lat był związany z wydawcami internetowymi. Pracował m.in. jako pełnomocnik zarządu ds. produktu i marketingu w Naszej Klasie, prezes Interaktywnie.com i dyrektor marketingu internetowego w Agorze.

Wśród klientów agencji Ideo są m.in.: Alior Bank, Barilla, Bien-Air Dental, BPH TFI, BNP Paribas, BRW, DNB, E. Wedel, Fagpressen, Farmacol, Gedeon Richter, GUS, IEC Telecom, Kampanje.com, Lebara, LG Electronics, LOT Travel, Lynka, PAP, PGNiG, Polskapresse, Pratt & Whitney, Provident, Santander, Śnieżka, Stock, Tikkurila, TNT, Valeant, Wolters Kluwer, a także liczne ministerstwa i jednostki administracji publicznej.

Dołącz do dyskusji: Agencja Ideo we współpracy z Dominikiem Kaznowskim tworzy markę Ideo Konsulting

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Stefan Badziewiak
Kaznowski, Kaznowski... to ten znawca, który Naszą Klasę przerobił na Eurogąbki? Ratunku. Dawno go nie było.
0 0
odpowiedź
User
Kaznow Dominikowski
Nasza-klasa.pl - no cóż, interaktywnie.com - no cóż, Agora zastawiła siedzibę. Dominik K. czego się nie dotknie swoją niegrzeczną dłonią to zamienia w złoto, a nawet w tombak!

0 0
odpowiedź
User
Pani kasia
Rano były 2 komenarze, teraz już tylko 1. Ten drugi ,nieprzychylny bohaterowi tekstu, ktory zlecił reklamę - usunięto. To nagimnne na WM.
0 0
odpowiedź