SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)

W nowej kampanii dań gotowych Proste Historie marki Iglotex występuje aktor Tomasz Karolak. Kreacją reklam zajęła się GPD Agency.

W spocie Tomasz Karolak opowiada o swoich kulinarnych osiągnięciach i inspiracjach mową wierszowaną kojarzącą się inwokacją z „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza. Reklama prezentuje różne dania gotowe Proste Historie marki Iglotex: pyzy, pierogi i krupnik.

W ramach kampanii uruchomiono serwis Jakjechaczmickiewiczem.pl z poradami kulinarnymi.

 

Tomasz Karolak to kolejna znana osoba promująca Proste Historie marki Iglotex. W poprzednich kampaniach wystąpili m.in. Natalia Kukulska, Magdalena Różczka, Maryla Rodowicz, Marcin Prokop oraz Wojciech Mann.

Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja reklamowa GPD Agency. Działania obejmują przede wszystkim telewizję i internet.

Dołącz do dyskusji: „Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Maq
Jaka gwiazda takie produkty, dobre historie są zwyczajnie niejadalne.
odpowiedź
User
kozanostra1992
Niby przyjemne i pomysłowe spoty ma ten koncernik, ale chyba niezbyt odpowiednie osoby sb dobiera ten... 1 jest pewne - poloniści tego nie kupią (i to w obu znaczeniach)!!! :P
odpowiedź
User
Sebastian
Karolak jak nie w TVN to w TVP. Jak nie w telewizji to na Sylwestrze w Warszawie , jak nie tam to w reklamie. Tego gościa nie trawię
odpowiedź