Igor Kwiatkowski i "Cud internetu" przy świątecznym stole w reklamie Plusa
Ruszyła kampania reklamowa Plusa (Polkomtel), wspierająca świąteczną pakietów internetu w taryfie na kartę. Przygotowały ją Brain, Vizeum, TFP, Televisor I Ztudioiburza.
Plus w ramach nowej promocji oferuje pakiet 120 GB za 15 zł na 90 dni. Reklamuje to humorystyczny spot z udziałem Igora Kwiatkowskiego, który od połowy czerwca występuje w reklamach Plusa na Kartę zamiast Szymona Majewskiego. Komik wciela się przy świątecznym stole w kilka różnych ról - babci, cioci, wnuczki czy wujka.
Działania reklamowe kampanii "Cud Internetu! 120 GB za 15zł!" obejmują m.in. telewizję, internet oraz radio.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brain, za realizację spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Czytaj także: Plus kwartalnym liderem przenoszenia numerów, Play największym przegranym. Netia na podium
W ub.r. Polkomtel, operator sieci telekomunikacyjnej Plus, przy spadku wpływów sprzedażowych o 0,5 proc. do 6,36 mld zł i kosztów operacyjnych o 1,8 proc. do 5,69 mld zł osiągnął wzrost zysku netto ze 166,1 do 354,3 mln zł. Zadłużenie kredytowe firmy zmalało z 9,16 do 8,55 mld zł.
Metryczka kampanii "Cud Internetu! 120 GB za 15zł!"
1. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
2. Agencja: Brain
3. Reżyser: Maciej Kowalczuk
4. Operator obrazu: Michał Englert
5. Scenariusz: Igor Kwiatkowski, Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Marcin Karłowski,
6. Muzyka: "Jingle Bells" muz trad. aranz. Simon Anderson
7. Producent: Ryszard Kłosowski
8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9. Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza
10. Dom mediowy: Vizeum
11. Media: TV, Online, AdScreny, Radio, BTL
Dołącz do dyskusji: Igor Kwiatkowski i "Cud internetu" przy świątecznym stole w reklamie Plusa