IKEA promuje się billboardami odmierzającymi czas dojazdu do jej sklepów (wideo)
Z początkiem marca na najbardziej ruchliwych skrzyżowaniach w Warszawie pojawiły się billboardy stylizowane na regały Kallax, które pokazują szacunkowy czas dojazdu do dwóch stołecznych sklepów IKEA: na Targówku i w Jankach.
Na billboardach zainstalowano po dwa duże regały z serii Kallax. Każdy z nich służy do pokazania jednej cyfry zegara za pomocą wsuniętych kolorowych pudełek do przechowywania.
Przez pierwsze 10 dni czas dojazdu jest aktualizowany na bieżąco, na podstawie danych z Google Maps. Zmienianiem cyfr zajmują się ekipy pracowników przeszkolonych w zakresie wykonywania prac wysokościowych na nośnikach wielkoformatowych. Potem billboardy będą na stałe pokazywać średni czas dojazdu do sklepów.
Nośniki znajdują się przy trzech ruchliwych skrzyżowaniach: Młynarska - Leszno, Wołoska - Odyńca oraz Niepodległości - Woronicza. Będą eksponowane do końca marca.
Koncepcję kreatywną akcji przygotowała agencja Grey Group Poland, a zakupem powierzchni reklamowych zajął się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: IKEA promuje się billboardami odmierzającymi czas dojazdu do jej sklepów (wideo)