Dziewięć agencji walczy o obsługę reklamową IKEA w Polsce
Firma IKEA Retail, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową. Zaprosiła do niego dziewięć agencji, w tym te dotychczas dla niej pracujące: Grey Group Poland i Kalicińscy.com.
IKEA Retail plany przeprowadzenia przetargu na obsługę reklamową podała w połowie lutego br. Teraz rozpoczyna ten proces.
Wybrana w nim agencja będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, obsługę oraz realizację kampanii komunikacyjnych marki. Działania obejmą zarówno media tradycyjne, jak i internetowe oraz stworzenie platformy komunikacyjnej.
Do przetargu zostały zaproszone agencje, które obecnie współpracują z IKEA Retail w Polsce tj. Grey Group Poland oraz Kalicińscy.com. Dodatkowo na liście znalazły się: DDB&Tribal, VML, Saatchi & Saatchi, BBDO, Bardzo, Lvov i Scholz&Friends.
IKEA zapewnia wynagrodzenie przystępującym do postępowania przetargowego. Otrzymają je agencje, które zakwalifikują się do etapu tzw. „tissue sessions” (5 tys. zł) oraz finaliści (15 tys. zł).
Za koordynację procesu przetargowego odpowiada zewnętrzny doradca - Monika Nowaczewska (Lidermatic). Rozstrzygnięcie przetargu zaplanowane jest na pierwszą połowę maja br.
Dołącz do dyskusji: Dziewięć agencji walczy o obsługę reklamową IKEA w Polsce