SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

infoShare 2018

50% menadżerów doprowadzi firmę do sukcesu, jeśli otrzyma odpowiednią pomoc. O skalowalności biznesu podczas infoShare 2018 opowie Tim Jackson z Walking.vc. Co jeszcze znalazło się w agendzie konferencji?

 

 

22 maja w gdańskim AmberExpo startuje kolejna edycja infoShare, największej konferencji technologicznej w Europie Środkowo-Wschodniej. Agenda wciąż zapełnia się nazwiskami i tematami prelekcji. Co roku dużym zainteresowaniem uczestników cieszą się Inspire Stage oraz Marketing Stage. Co już dziś wiemy o programie?

Inspire Stage należeć będzie do praktyków biznesu. Tematyka wystąpień to m.in. aktualne trendy w nowych technologiach, skuteczne sposoby budowania firmy i marki oraz przegląd ciekawych biznesowych case’ów. Na scenie wystąpią:

• Tim Jackson, founder Walking.vc z prelekcją o wsparciu i pomocy, które mogą otrzymać prezesi firm, by skalować biznes i zapewniać mu rynkowy sukces. Jackson opiera swoje wystąpienie na praktyce –  doprowadzeniu startupu do debiutu na amerykańskiej giełdzie, inwestycjach w ponad 40 spółek oraz zasiadaniu w zarządzach blisko 20 spółek.

• Pocket Sun, founder SoGal Ventures opowie, w jaki sposób wygrywać jako przedsiębiorca w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości millenialsów. Wg szacunków 51% światowej populacji ma dziś mniej niż 30 lat. Ich nowoczesne postawy, niekonwencjonalne doświadczenia i nieprzewidywalne modele wydatków przekształciły nowoczesną gospodarkę. Jak pozostać na szczycie trendów? O tym w drugim dniu konferencji.

• Eric Siu, CEO w Single Grain z prelekcją o automatyzacji procesów sprzedaży. Siu opowie, w jaki sposób budować sprawdzony system generowania leadów tak, by nie kończyło się wyłącznie na zdobyciu potencjalnych klientów, a na domykaniu transakcji. Uczestnicy infoShare dowiedzą się, jak Single Grain w ten sposób pozyskało takich klientów jak Amazon czy Uber.

Marketing automation, social media, e-mail marketing i content marketing to główne obszary tematyczne, które poruszone zostaną na Marketing Stage podczas infoShare 2018. Wśród prelegentów znaleźli się m.in.:
• Rahim Blak, cofounder Click Community i Edrone z wystąpieniem na temat marki osobistej. Blak odpowie na pytania ile warta jest marka osobista, czy warto w nią inwestować oraz w jaki sposób ją wyceniać? Uczestnicy dowiedzą się, jakie narzędzia mogą służyć do mierzenia wpływu marki na rozwój firmy i kariery.

• Pierre Lechelle, SaaS Growth Marketer poprowadzi prelekcje na temat przyszłości marketingu, jaką jest automatyzacja. Będzie to inspirująca rozmowa o tym, w jaki sposób interfejsy API mogą pomóc w personalizowaniu doświadczeń w celu uzyskania nadzwyczajnych rezultatów.

• Wojtek Mazur, Head of Content Marketing & Co-Founder w Elephate w swojej prelekcji odpowie na pytania o właściwe użycie content marketingu i pozyskiwanie linków dla poprawy widoczności firmy w wynikach wyszukiwania.

Dołącz do dyskusji: infoShare 2018

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl