Innowacyjna kampanii firmy Nokia
Innowacyjne zastosowanie streamingu w internetowej kampanii nowego telefonu Nokia 6630
W ubiegłym tygodniu rozpoczęła się internetowa kampania smartfonu Nokia 6630, która będzie trwać do połowy marca.
Nokia 6630 to telefon komórkowy wyposażony w zaawansowane funkcje multimedialne dostosowane do usług telefonii nowej generacji, umożliwiający m.in. pobieranie i odtwarzanie plików wideo. W celu podkreślenia tych funkcji produktu, kreacje użyte w kampanii internetowej wykorzystują technologię streamingu. Na bannerach umieszczone jest statyczne zdjęcie telefonu zaś w miejscu wyświetlacza emitowany jest spot reklamowy - takie rozwiązanie imituje strumieniową transmisję wideo dostępną w sieciach komórkowych wykorzystujących szybką transmisję danych w technologii 3G. Streaming to technologia pozwalająca na prezentowanie przekazu video/audio na komputerze użytkownika w czasie rzeczywistym. W omawianej kampanii Nokia 6630 technologia ta została zastosowana w innowacyjny sposób co pozwoliło podkreślić istotne cechy użytkowe telefonu.
Koncepcja kampani oraz mediaplan został przygotowany przez Beyond Interactive - dział mediów interaktywnych domu mediowego MediaCom, a technologiczną stronę projektu opracowała agencja interaktywna K2 we współpracy z portalami Onet.pl i Interia.pl na których realizowana jest kampania.
Dołącz do dyskusji: Innowacyjna kampanii firmy Nokia