SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Inovo.vc w ofensywnie - inwestuje 2 mln zł w ScreenSHU

Fundusz Inovo.vc przeznaczy 2 miliony złotych na rozwój programu screenSHU przeznaczonego do wykonywania zrzutów ekranu. To trzecia duża inwestycja Inovo.vc w ostatnim czasie. - Wierzymy w mocny zespół tworzący screenSHU - podkreśla Tomasz Swieboda, prezes funduszu.

ScreenSHU jest narzędziem służącym do sporządzania zrzutów ekranowych z gier, aplikacji czy pulpitu. Pozwala na automatyczny upload do sieci, umożliwia także zapisanie zrzutu w chmurze wraz ze stworzeniem indywidualnego linku gotowego do współdzielenia z innymi w mniej niż 0,3 sekundy.

Narzędzie jest dostępne w dwóch wersjach. Pierwsza, darmowa pozwala na sporządzenie maksymalnie 250. zrzutów, natomiast wersja płatna w modelu subskrypcyjnym w wysokości 3 dol. miesięcznie jest pozbawiona tego ograniczenia, pozwala też na zaawansowaną edycję tworzonych screenshotów. Ze screenSHU korzystają gracze komputerowi, blogerzy czy programiści wymieniający się w sieci swoimi doświadczeniami podczas pracy.

Za stworzeniem screenSHU stoi Maciej Białek, który zanim zajął się rozwijaniem tego programu prowadził kilkanaście projektów. Założył m.in. drugą największą na świecie platformę na rynku personalizacji wnętrz PIXERS, który notuje 25 mln zł przychodu rocznie, współtworzył też takie firmy jak Gps24.pl czy iBroker.pl.

- Zdecydowaliśmy się na inwestycję w screenSHU, bo zaimponowało nam, że bez żadnych wydatków na marketing i sprzedaż to narzędzie stało się tak popularne. ScreenSHU zostało pobrane 650 tys. razy. Codziennie korzysta z niego 65 tys. osób, które generują kilkaset tysięcy screenshotów, docierających do około miliona oglądających - podkreśla w komunikacie Tomasz Swieboda, prezes funduszu Inovo.vc. - Wierzymy też w mocny zespół tworzący screenSHU. Maciej Białek to bardzo doświadczony przedsiębiorca z globalnymi sukcesami na koncie. Poza tym, na rynku istnieje kilka konkurencyjnych rozwiązań, jednak wciąż nie ma w tej kategorii produktowej jednej wiodącej marki. Założeniem zespołu screenSHU i naszym jest zajęcie pozycji lidera tego rynku - dodaje Swieboda.

Pozyskane od Inovo.vc środki mają być głównie przeznaczone na rozwój programu. W najbliższym czasie planowana jest rozbudowa funkcjonalności podnoszących wiralowość screenSHU, tak by można pozyskiwać nowych użytkowników przy maksymalnym ograniczeniu wydatków marketingowych. W planach jest także stworzenie mobilnej wersji programu.

2 mln zł na screenSHU to w ostatnim czasie kolejna już inwestycja Inovo.vc. W grudniu br. fundusz kupił część udziałów  Brand24 Michała Sadowskiego oraz serwisu Isivi.pl.

Dołącz do dyskusji: Inovo.vc w ofensywnie - inwestuje 2 mln zł w ScreenSHU

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl