InPost uruchomił własny sklep internetowy
Firma InPost, właściciel sieci Paczkomatów, uruchomiła własny sklep internetowy. Znaleźć w nim może gadżety z logo marki oraz inne produkty. Grafika strony głównej sklepu inspirowana jest wyglądem Paczkomatu.
Sklep działający pod adresem outofthebox.pl jest podzielony na sześć kategorii: Dom i ogród, Dla dzieci, Klocki, Materiały do pakowania, Ubrania czy Outdoor i Sport. Aktualnie oferta sklepu nie jest duża - znajdziemy w nim raptem 48 produktów.
Najdroższą rzeczą w sklepie jest paczkokurtka, która kosztuje 249 zł. Z kolei najtańszy jest zestaw 10 szt. małych foliopaków w cenie 3,60 zł. W sklepie kupimy paczkomat InPostu czy sortownię firmy złożone z klocków. Znajdziemy w nim też m.in. plecak, parasol, lunchbox, powerbank, ręcznik czy skarpetki
Darmowa dostawa dostępna jest dla zamówień powyżej 40 zł. Poniżej tej kwoty dostawa przez Paczkomat kosztuje 5 zł, natomiast za dostawę kurierem InPost zapłacimy w tym przypadku 10 zł.
InPost na początku lutego br. ogłosił kolejną podwyżkę cen przesyłek do Paczkomatów i kurierskich, a także usług dodatkowych, dla klientów indywidualnych i biznesowych. Wyższe stawki będą obowiązywały od marca. Operator wprowadził też kary umowne za nadanie niebezpiecznych paczek.
Na koniec ub.r. InPost miał 27 939 Paczkomatów, z czego 19 306 w Polsce. Ostatnio firma usunęła część maszyn z centrum Poznania, bo miejski konserwator zabytków uznał, że postawiono je nielegalnie. W ub.r. firma dostarczyła w naszym kraju 508,4 mln paczek, o 20 proc. więcej niż w 2021 roku.
Dołącz do dyskusji: InPost uruchomił własny sklep internetowy