Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej
Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej. Marketer nie podaje szczegółów postępowania.
Wybrana agencja ma zająć się obsługą strategiczno-kreatywną sieci Intermarché w obszarach ATL, BTL i digital.
- Stale prowadzimy działania mające na celu rozwój oferty, zakresu i jakości świadczonych usług przez Intermarche. Wizją Intermarche jest bycie ulubionym supermarketem na wszystkich lokalnych rynkach, na których występują nasze sklepy. Realizacja tego zadania wymaga stałej aktywności struktur marketingowych w zakresie kształtowania marki i promocji. Wszystkie nasze działania mają na celu jak najlepsze dopasowanie oferty do zmieniających się oczekiwań klientów - przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl Eliza Orepiuk-Szymura, dyrektor ds. komunikacji i informacji w Muszkieterach.
We wrześniu ub.r. marka uruchomiła fanpage na Facebooku, jego prowadzeniem zajęła się agencja Get More Social. Tegoroczną kampanię reklamową z okazji świąt wielkanocnych przygotowały Hand Made i Imperia Film.
W Polsce Intermarché ma 230 sklepów. Francuska sieć prowadzona jest przez niezależnych przedsiębiorców Muszkieterów.
Dołącz do dyskusji: Intermarché szuka agencji do obsługi strategiczno-kreatywnej