Intermarché planuje rebranding stacji paliw
Supermarkety Intermarché (Grupa Muszkieterów) przeprowadzą rebranding swoich przysklepowych stacji paliw. Sieć zaoferuje dodatkowo dofinansowania dla przedsiębiorców zainteresowanych przeprowadzeniem zmiany wizerunku własnej stacji paliw.
Rebranding przysklepowych stacji paliw wynika z "chęci odświeżenia ich wizerunku, modernizacji, uspójnienia z identyfikacją wizualną sieci, a przede wszystkim dostosowania do obecnych potrzeb i oczekiwań klientów" - podaje Intermarché.
Każda z odnowionych stacji będzie się wyróżniać kolorystyką nawiązującą do podstawowych barw Intermarché – czarnego i czerwonego z elementami bieli, w kontrze do wcześniej dominujących szarości i obłości. Zmiany obejmą każdorazowo: otok wiaty, obudowę słupów wiaty, pylon cenowy i otok budynku danego sklepu.
Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność pod szyldem Intermarché może liczyć na wsparcie finansowe od sieci w przypadku chęci przeprowadzenia zmian własnej stacji paliw - zapowiada sieć.
Pomoc dla przedsiębiorców
- Zachęcamy obecnie wszystkich niezależnych przedsiębiorców prowadzących działalność w ramach Intermarché do przeprowadzenia rebrandingu swoich stacji paliw. Dzięki wsparciu finansowemu ze strony sieci, taka operacja nie będzie aż tak kosztowna. Zakładamy, że do końca roku swój wizerunek odświeży 10 stacji paliw – mówi Benjamin Ferte, prezes zarządu, SCA Petrole Polska, spółki zajmującej się handlem paliwami w Grupie Muszkieterów.
Obecnie w całej Polsce funkcjonuje niemal 70 stacji paliw przy sklepach Intermarché.
Dołącz do dyskusji: Intermarché planuje rebranding stacji paliw