Internet popularniejszy od codziennych gazet
Amerykańscy konsumenci przeznaczą w tym roku więcej czasu nasurfowanie po Internecie niż na czytanie gazet, wyprawę do kina czysłuchanie muzyki - wynika z badania firmy Veronis Suhler Stevenson(VSS).
W swoim raporcie VSs wskazuje na fakt, że reklamodawcy corazwiększą uwagę skupiają na zmianach w zachowaniu konsumentów i corazwięcej pieniędzy przeznaczają np. na cyfrowy marketing.
W ubiegłym roku dwa czołowe media stanowiły gazety codzienne itelewizja, na które reklamodawcy przeznaczyli odpowiednio 55,7 i48,7 miliarda dolarów. VSS szacuje jednak, że do 2011 roku palmępierwszeństwa przejmie Internet, na który reklamodawcy wydadząwówczas 63 miliardy dolarów.
Z badania VSS wynika także, że w ubiegłym roku konsumencinajwięcej czasu spędzanego z mediami przeznaczyli na telewizję iradio, które łącznie zabierały odbiorcom blisko 70 procent tegoczasu. Następne były: nagrana muzyka (5,3 procenta), gazetycodzienne i Internet (po 5 procent). VSS szacuje, że w bieżącymroku wskaźnik dla Internetu wzrośnie do 5,1 procenta, podczas gdydla nagranej muzyki i gazet codziennych spadnie do 4,9procenta.
Dołącz do dyskusji: Internet popularniejszy od codziennych gazet